Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mo
Moppie1953 - 07-02-2019 15:26:11
Winkels & Webshops

Annuleren bestelling

In winkel van expert gevraagd naar inbouw apparaten. iemand van expert langsgeweest om maten op te meten.hiervoor€50 betaald. na een paar dagen een offerte gekregen €1700. op vrijdag 18 jan. in de winkel soortgelijke apparaten bekeken, goedkope oven uitgezocht, €149 minder en de verrekening van het inmeten, dus €200minder.toch was de nieuwe nota €1650.direkt terug naar de winkel, waar bleek dat er nu €50 meer betaald moest worden voor het inbouwen. hierover een woordenwisseling, waarop ik zei dat de koop niet door ging en heb boos de winkel verlaten. maandagmiddag 21 jan. werd ik gebeld dat expert het intern besproken had en dat alsnog ze coulant wilden zijn en deze kosten niet in rekening zoden brengen. toen heb ik de bestelling alsnog gedaan. hoorde niets meer en vond allemaal erg lang duren. zondag j.l een mail gestuurd dat ik de bestelling wilde annuleren. er was inmiddels een maand verstreken na mijn eerste bezoek aan de winkel. nu wil de winkel mij alsnog houden aan de bestelling