Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 10-02-2019 12:28:01
Auto & Vervoer

Hoge rekening autoreparatie zonder gebruik van materialen

doet mij denken aan een tijdje geleden toen onze scheepsmotor kapot was gegaan en werkelijk niemand deze kon repareren. totdat we een monteur inschakelde met 40 jaar ervaring in het vak. de monteur bekeek een minuut of 15 de motor zorgvuldig van boven tot onder. nadat hij alles had bekeken zocht hij in zijn gereedschapskist naar een kleine hamer. vervolgens tikte hij zachtjes op een plek op motor en bij de volgende poging deze te starte brulde de motor weer als vanouds. probleem opgelost en iedereen blij.

een week later later kreeg we een rekening van € 1.000,00. wij reageerden uiteraard verbolgen naar de monteur met de vraag wat hij dan allemaal wel gedaan had en vroegen hem daarom om een gespecificeerd factuur.

die ontvingen we, op het gespecificeerde factuur stond het volgende:
- kloppen met de hamer: € 5,00
- weten waar te kloppen:  € 995,00.