Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 11-02-2019 19:15:50
Computers & Telefonie

Online.nl

Boft u nog met online, ziggo werkt met 6 uur. ik bedoel: morgen komt er (weer) een techneut, afspraaktijd: tussen 12 - 6. zo ook vorige week: bofte, werd 1 uur. geef online geen slecht cijfer hiervoor. wil wel eens tegenzitten bij andere mensen met problemen, want als men belooft: geen paniek, er komt een deskundige monteur. wel, die man komt maar hij/zij kan ook niet op de minuut weten hoe alles verloopt. heb zelf, ander voorbeeld, meegemaakt dat track & trace te volgen mijn "te verwachten aankomst" ook ineens weg was en veel later weer tevoorschijn kwam. wat kan ik nu het beste doen? lijkt mij redelijk simpel, zorgen dat u (of een vervanger) thuis bent.