Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

De
Denitro - 24-03-2019 14:01:53
Auto & Vervoer

Problemen nieuwe crafter hoe te handelen

Even een update: 

inmiddels weer een afspraak gemaakt bij de dealer in breda. nu een testrit met de chef werkplaats gemaakt. die gaf aan dat er niks bijzonders aan de hand was en hij de volgende dag nog wel even zou kijken. 

nu ben ik mijn auto weer een week kwijt. en ze hebben nu de krukaspoelie vervangen met weer de trillingsdemper en distributie riem. probleem deet zich nog voor. uiteindelijk de olievacuum pomp vervangen en het kloeken is nu opgelost. 

wat nu nog speelt:
1 isdat het tikken  bij vermogen ( producteigenschap zeggen ze de inspuiting) 
2 de egr bij koude/warme motor (ook proxducteigenschap)
3 met schakelen als je de koppeling heel langzaam laat opkomen hoor je licht gerommel in de bak. laat je de koppeling normaal opkomen gaat hij bij het pakken meer rammelen/ schokken trap je de koppeling tijdens het rijden in en blijft in de zelfde versnelling rammels hij altijd met schokken. 
ik ben van het werkend bij een revisiebedrijf geweest en die gaf aan dat er in de aandrijflijn speling zat kan zelf nog meer worden kan er ook oud mee worden. 


dut was ook nog met de testrit met de chef 

wat me wel opviel was dat de chef werkplaats mijn vertelde dat je de motor hebt overbrenging naar achter via cadan en dan weer naar de achterwielen. hier kon de speling vandaag komen. 

waarop ik antwoordde:

deze bus heeft voorwielaandrijving. 

ow mmmm een van de wijzigen dan.



ik heb gelijk naar breda gebeld om toch een klacht in te dienen dit omdat mijn fabrieksgarantie 24-03-2019 is afgelopen vandaag dus. 
ik kreeg al gelijk te horen van de receptie ja dat is gewoon een (komt tie aan) producteigenschap

a.s. maandag wordt ik gebeld door de chef werkplaats en die zou het me is uit gaan leggen......

ik ben zeker teleurgesteld in het product inmiddels 3 weken bij elkaar mijn bus moeten missen. en vertrouwen is er helemaal niet meer.

kan ik eisen of ze dit probleem gaan verhelpen?

kan ik een voorstel doen aan de verkoper dat ze deze bus terugnemen en een andere leveren ( zal geld kosten maar als het een nieuwe betreft misschien beter) 

wat kan ik doen?