Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 27-03-2019 10:12:28
Computers & Telefonie

Wat kan ik doen aan cybercriminelen


hebt u de computer al een keer herstart? dit kan de simpelste oplossing voor uw probleem zijn.
controleer of uw router (het kastje dat u van uw provider hebt gekregen, vaak gelijk aan het modem) goed werkt. branden alle lampjes en zou u verbinding moeten hebben? ga dan door naar de volgende stap. werkt de router niet goed, zet hem dan opnieuw uit en aan. haal de stroom eraf gedurende zeker dertig seconden en zet de router daarna opnieuw aan. kijk of de verbinding het weer doet.


als u zeker weet dat er geen storing is bij uw provider en u weet dat de router gewoon werkt, probeer dan het volgende:

in de systeembalk rechtsonder vindt u het pictogram internettoegang  (staat er geen pictogram, lees dan eerst de volgende alinea waarin wordt uitgelegd hoe u het pictogram inschakelt).
als uw verbinding niet werkt verandert het pictogram ten teken dat er iets aan de hand is: .
klik in zo'n geval met de rechtermuisknop op het pictogram en klik op problemen oplossen.
volg de stappen die worden aangegeven. in veel gevallen lukt het om op deze manier de verbinding te herstellen. lukt dat niet en blijft uw draadloze verbinding niet werken, neem dan contact op met de helpdesk van uw provider.





als het pictogram internettoegang niet zichtbaar is, doe dan in windows 8.1 en 7 het volgende:



klik in het systeemvak rechtsonder op het pijltje verborgen pictogrammen weergeven, en klik daarna op aanpassen.
plaats een vinkje bij altijd alle pictogrammen en meldingen op de taakbalk weergeven.
klik op ok.
nu is het icoon internettoegang zichtbaar. als u een verbinding hebt, ziet dat er zo uit: .


(https://www.seniorweb.nl/tip/tip-uw-draadloze-verbinding-herstellen" target="_blank">bron)