Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

oldcar
oldcar - 15-04-2019 13:24:43
Elektronica & TV

Ziggo levert de service niet

Allereerst moet ziggo zorgen voor een goede oplossing, je hebt tenslotte een contract met hun. 
ik heb dit probleem ook gehad. meerdere monteurs gehad en konden allemaal niets vinden. opeens zei een monteur ik ga eens naar buiten meten en je raad het nooit hij kwam niet veder dan 100 meter  daar staat dus precies de ziggo kast. 
vanuit ziggo helpdesk konden ze ook nooit mijn modem zien. er moest weer een andere monteur komen die in die kast mocht werken. hebben daar 30 jaar oude versterker vervangen en waarempel alle problemen waren opgelost. nu heeft de hele woonblok weer goed beeld en internet.
en anders gewoon dreigen met opzeggen dan gaat er opeens ook heel veel.