Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pk49
pk49 - 15-04-2019 17:44:12
Elektronica & TV

Ziggo levert de service niet

Ik heb ook aanloopproblemen gehad bij ziggo. zoals u misschien weet gebruikt ziggo de coax aansluiting van uw huis en niet de internetaansluiting, zoals veel providers doen. eén probleem echter: vaak is de bekabeling te oud en zorgt daarom voortdurend voor problemen. waarom ziggo dat niet vantevoren vermeldt is mij een raadsel. ik heb een huis van 25 jaren oud en de coax bekabeling bleek inderdaad te slecht. ik heb een gloednieuwe kabel getrokken met betere pluggen, wat een hoop werk was en toen bleek ik ineens een storingsvrij ontvangst te hebben. dus voor u overgaat naar ziggo controleer even hoe oud uw bekabeling is en vervang deze kabel zonodig..