Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ingwebcare
ingwebcare - 18-04-2019 19:44:22
Geldzaken & Recht

De app van ing

Hi pjotr2,

het klopt inderdaad dat we een scanner verstrekken wanneer je geen smartphone of tablet hebt. dit losse apparaatje geeft dan de code in plaats van een tan code via een sms of vanaf een lijst.
je ontvangt een bericht in mijn ing vanaf wanneer deze verstrekt gaan worden, tot dat moment kun je je tan codes blijven gebruiken. het is dus geen verplichting om de mobiel bankieren app te gebruiken.

maar ik raad je aan om via de klantenservice (020 22 888 88) contact op te nemen om precies te achterhalen waardoor je rekening geblokkeerd is. mijn collega's zoeken dit graag voor je uit.

met vriendelijke groet,

eelkje
ing webcare