Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 18-04-2019 23:31:41
Geldzaken & Recht

Wie is er bekend met het verdienmodel van scheidegger?

Hallo 20jcversm , 

de voorwaarden : 

artikel 20 – geschillenregeling

1 . de studieovereenkomst wordt beheerst door nederlands recht.

2 . indien de klant een particulier is, kunnen geschillen tussen de klant en scheidegger over de totstandkoming of de uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door scheidegger te leveren of geleverde diensten en zaken zowel door de klant als door scheidegger aanhangig worden gemaakt bij de geschillencommissie particuliere onderwijsinstellingen, bordewijklaan 46, postbus 90 600, 2509 lp den haag (www. degeschillencommissie.nl).

3. de geschillencommissie neemt een geschil slechts in behandeling, indien de klant zijn klacht eerst bij scheidegger heeft ingediend en dit niet heeft geleid tot een voor beide partijen bevredigende oplossing.

4. een geschil dient binnen twaalf maanden na het ontstaan ervan bij de geschillencommissie aanhangig te worden gemaakt.

5. voor de behandeling van een geschil is een vergoeding verschuldigd.

6. wanneer de klant een geschil voorlegt aan de geschillencommissie is scheidegger aan deze keuze gebonden.

7. wanneer scheidegger een geschil wil voorleggen aan de geschillencommissie, moet scheidegger eerst de klant schriftelijk vragen zich binnen vijf weken uit te spreken of hij daarmee akkoord gaat. scheidegger dient daarbij aan te kondigen dat scheidegger zich na het verstrijken van voornoemde termijn vrij acht om het geschil aan de gewone rechter voor te leggen.

8. de geschillencommissie doet uitspraak met inachtneming van de bepalingen van het voor haar geldende reglement. de beslissing van de geschillencommissie gebeurt in de vorm van een bindend advies.

9. in uitsluitend die gevallen waarvoor bij formeel onderwijs in een bindende wettelijke geschillenregeling is voorzien, zoals die voor examinering van de klant, vinden de bepalingen uit lid 2 tot en met 8 van dit artikel geen toepassing. 

plaats een klacht op klacht.nl / klachtenkompas , klik op de rode regels . 

https://www.klacht.nl/scheidegger-opleidingen/" target="_blank">https://www.klacht.nl/scheidegger-opleidingen/ 

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/scheidegger-opleidingen/details?companyid=02abf701-b403-45b1-8b91-536fe9f9b37c" target="_blank">https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/scheidegger-opleidingen/details?companyid=02abf701-b403-45b1-8b91-536fe9f9b37c