Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ingwebcare
ingwebcare - 19-04-2019 10:54:02
Geldzaken & Recht

De app van ing

Beste pjotr2,

heb je geen smartphone of tablet? of is er een andere reden waarom je niet mobiel kunt bevestigen? dan kun je de ing scanner gaan gebruiken zodra de tan code stopt. mijn ing gebruik je zoals je gewend bent. maar in het scherm waar je altijd een tan-code invoerde, verschijnt nu een vierkante kleurencode. zet je scanner aan en toets je zelfgekozen pincode in. richt de camera van de ing scanner op de kleurencode. je krijgt nu een bevestigingscode. die voer je op in je scherm in mijn ing. meer informatie over de ing scanner en een handig instructie filmpje kun je op onze website vinden: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/internetbankieren/scanner/index.html

ik begrijp dat je op dit moment niet kunt inloggen in mijn ing. we kijken graag met je mee waardoor dit komt en helpen je natuurlijk graag om dit op te lossen.

vriendelijke groet,

yvonne
ing webcare