Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 24-04-2019 18:12:20
Computers & Telefonie

Fraude gepleegd met mijn id en rekeningnummer

En hoe kon u dan die abonnementen stopzetten als u van niets wist? en hoe weet u dat er een verkeerd mailadres gebruikt is? 

en wanneer is er dan contactloos gepind? dan ziet u trouwens toch twee keer een cent op uw afrekening staan? 

en wat doet het er toe dat u niet thuis was zijn die toestellen dan zogenaamd bij u thuis bezorgd? dan moet kpn toch een afleveradres hebben?

ik heb ook weleens aan de deur een cent moeten pinnen bij aflevering van een telefoon, maar dan wordt ook nog het identiteitsbewijs gevraagd en de naam van de rekening moet overeenstemmen met het identiteitsbewijs. 

uw reactie roept helaas steeds meer vragen op.