Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 15-05-2019 16:49:53
Elektronica & TV

Garantie kapotte tv vervalt door ontbreken van doos

Als u gebruik wenst te maken van uw retourrecht dan dient het toestel in dezefde doos retour gestuurt te worden. na eventuele reparatie kan het toestel als tweede kans product verkocht worden. omdat u de doos niet meer in bezit heeft is is dat nu geen optie meer en is het logisch dat plattetv.nl zich beroept op de voorwaarden. u heeft wel recht op reparatie van het toestel en als er echt een barst in het scherm zit die niet door uw toedoen is veroorzaakt dan zal het gehele scherm vervangen worden. een tweede toestel bestellen bij welke verkoper dan ook en de defecte in die doos retour sturen gaat hem niet worden want ten eerste plattetv.nl weet van uw klachten en als de tv ineens inclusief door retour komt gaan alle bellen rinkelen daar komt nog bij dat op de doos naast het typenummer ook het serienummer op de doos staat en die komen niet met elkaar overeen.