Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 16-05-2019 08:34:38
Computers & Telefonie

Problemen pc, telkens mededeling van 'er is geen internetverbinding'.

Heb je deze site van ziggo al gezien?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/via-een-netwerkkabel-verbeteren/geen-internet-via-netwerkkabel/" target="_blank">https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/via-een-netwerkkabel-verbeteren/geen-internet-via-netwerkkabel/
heb je wel een wifi aansluiting op je computer?
als je kijkt naar de link van marita5, dan is wifi optioneel.
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/real-pc-basic-i3-w-10-home?id=598059
je kunt controleren of je verbinding hebt op je pc:

klik rechts in de onderste balk op het scherm op ^. dan op het icoontje met de cirkels.
heb je geen verbinding klilk dan op de knop verbinding maken en vul je ip adres en mac adres in.
dat heb je misschien van de pc verkoper op een briefje staan. zo niet, dan staat het achter op je modem.
of je belt gewoon je pc verkoper. wat is daar mis mee.