Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 26-05-2019 09:15:42
Vakantie & Reizen

Ik heb een klacht tegen anwb reizen

U schrijft meer een recentie over de reis dan over de klacht dat u geen specifieke informatie hotel/treinverbinding heeft ontvangen en niet de juiste hotelkamer heeft kunnen boeken. als het de treinreis betreft die ik op de website van de anwb heb gevonden word het verloop van de reis duidelijk beschreven met daarbij de tijden van aankomst en vertrek. de info van de hotels is wat summier maar zijn op loopafstand van het station gesitueert dus vaak in het centrum van de stad waar het normale leven niet wordt stilgelegd om u de nachtrust te gunnen waar u zo op gehoopt had. u had bij de boeking aangegeven een tweepersoons kamer te willen boeken voor u alleen maar dat bleek later niet te kunnen omdat de info verkeerd op de site was vermeld. na veel gesteggel is het voor een deel gelukt en bent u aan de reis begonnen. zo te lezen ging u al niet optimistisch op reis en dan kan zelfs het beste hotel uw gevoel niet positief bijstellen omdat er op ieder hotel wel iets aan te merken valt.