Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 03-06-2019 21:57:02
Winkels & Webshops

Ook steeds gedupeerd door post.nl?

U maakt 1 denkfout, bol is wel degelijk verantwoordelijk. u hebt een overeenkomst met bol en zij doen een belofte. dat zij postnl inhuren maakt het niet anders. elke leverklacht moet bij de verkoper gemeld worden. u bent geen klant van postnl en u betaald niets aan postnl. dus bij elke klacht klagen bij de verkoper.

verder is het koffiedik kijken wat de reden is. wellicht een nieuwe chauffeur op de route die niet zo netjes werkt. zakelijk werk ik samen met dhl en daar liggen strikte afspraken. onze klanten moeten bij ons klagen over de bezorging en niet bij dhl. wij bundelen de klachten en hebben een vast aanspreekpunt binnen dhl. dat resulteert in regelmatig een ontslag van een bezorger.
het lijkt mij dat bol dat ook zo heeft, gezien de grootte. daar dus blijven klagen zodat de klachten op de juiste plek komt.