Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

djfox741
djfox741 - 05-06-2019 15:46:43
Winkels & Webshops

Ook steeds gedupeerd door post.nl?

Meneer hoving,

kan u vertellen dat dit heel herkenbaar is voor mij, een tablet zou op maandag bezorgd worden en is uiteindelijk donderdag geworden, ook ik was thuis en kreeg via de track en trace te lezen en te horen "op de hoogte staat aan"  dat ik niet thuis zou zijn geweest "we hebben u gemist" 

nergens in geen velden en wegen die apenkop te zien en te vinden want mijn fiets stond voor en heb zowat de hele wijk afgefiets, denk dat de rest ook zo'n mededeling had gekregen. 

in de pen (twitter) geklommen en gebeldt met een 088 nummer, gelukkig is dat 0900 er niet meer, althans ik zag het niet meer, juist de sorry's sprongen door het scherm en de telefoon en het zou doorgegeven worden, daarna nog 2x die onduidelijke vertraging.

laat staan dat als het dan afgegeven word in zo'n postagentschap, is het 3x verder dan de dichts bijzijnde postagendschap, dat is dan ook weer zo fijn geregeld terwijl 3 deuren verder in de straat wel die andere afhaal punt is, te begrijpen ... uhh nee voor mij niet.

vervelend allemaal maar ja, alles moet meer winst opleveren dus nemen ze ook iedereen maar aan, het gaat u goed en sterkte met uw copd heb het zelf type 2a

sander...