Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 12-06-2019 09:32:44
Winkels & Webshops

Eijerkamp

Als u van mening bent dat u ten top misleid bent bent u toch wel echt zelf degene die zich zelf dan misleidt!

u bent het zelf die bij de aankoop akkoord bent gegaan met de levertijd in week 29 en het idee is klaarblijkelijk helemaal niet in u opgekomen dat dan eerder leveren zoals u wenst dan niet eens mogelijk is i.v.m. bijvoorbeeld de produktie tijd.
bovendien: hoe komt u op het idee dat het en soort digiutale bestelling is? bij aankoop is een stenen winkel is het nog nooit anderes geweest dat als men daar het product dat u wenst niet in voorraad gheeft dat bij de producent wordt besteld. vergelijk dat met de aankoop van een nieuwe auto met o.a. bijzondere wensen of simpelweg er daar ook sprake is van en wacht/levertijd.

u wenst de stoelen niet meer en dat betekent 'glashard'dat u in gebreke blijft in het naleven door u van een koopovereenkomst en dat heeft tot gevolg dat trendhopper bij u het nadeel mag claimen dat van de annulering wordt ondervonden. zie de relevante wetgeving: http://www.wetboek-online.nl/wet/bw6/74.html" target="_blank">schade bij niet nakomen