Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 26-06-2019 10:51:02
Computers & Telefonie

Veranderen van internet provider

toevallig hebben de buren van iets verderop in de straat een nieuwe grondkabel gekregen en ook die hebben vanaf die tijd geen storing meer gehad.


de groene grondkabel moet eigelijk elke 25 tot 30 jaar vervangen moeten worden maar dat is zo kostbaar dat ze het alleen doen als deze echt op is.


maar soms gebeurt het dat de kabel binnen huis defect is geraakt en dat moet een monteur ook kunnen zien aan de signaal sterkte was het niet dat het kan gebeuren dat net op het moment van testen de kabel weer contackt maakt soms is dan de kabel warm of koud geworden.


maar de meeste problemen zijn de verdeelkasten in de straat die te warm worden of te koud waardoor deze uitzet of krimpt.


vraag aan de monteur of deze de verdeler kan vervangen of op een andere kan aansluiten om dan te kijken of dat helpt.


maar xl4all was een van de beste providers (op enkele en helaas over genomen door kpn/telfout providers na dan).