Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

te
tercinta - 26-06-2019 12:16:29
Computers & Telefonie

Veranderen van internet provider

Na heel veel ellende met ziggo ben ik 4 jaar geleden overgestapt naar xs4all. dit naar volle tevredenheid. weinig storingen, goede service en en vrijwel probleemloze overstap. het moeilijkste van het overstappen was het zoeken naar de telefoonaansluiting, want die was door de jaren heen verdwenen achter het stucwerk. gelukkig wist ik nog aardig goed waar die zat. verder is alles goed gegaan en ben ik nu een tevreden klant van xs4all. weliswaar is er sprake van overname door kpn, maar daar is het laatste woord nog niet over gezegd. bovendien heeft kpn gegarandeerd dat alles hetzelfde blijft voor xs4all-klanten. lees ook eens informatie op de site van "xs4all moet blijven" https://xs4allmoetblijven.nl/" target="_blank">https://xs4allmoetblijven.nl/