Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
januitgroningen - 26-06-2019 13:15:20
Computers & Telefonie

Veranderen van internet provider

Momenteel is ziggo landelijk met een groot onderhoud bezig. het vervangen van apparatuur in de straatkasten en gaat vaak ook gepaard met het aanleggen van nieuwe kabels. dit beslaat een periode van zo'n 10 dagen. tijdens deze operatie kunnen er onderbrekingen plaatsvinden. die soms ook een paar uur kunnen duren. met uitzondering van de weekend, avond- en nachtelijke uren.

welllicht is dit toevallig ook op jouw van toepassing. de verandering van analoog naar een volledig digitaal systeem valt niet aan te ontkomen. omdat een verdere onwikkeling van dit netwerk, het analoog signaal daarvoor in de weg zit. voor de gebruikers, dat nog steeds gebruikmaakt van het analoog signaal is het even omschakelen. maar dat zijn nog maar handjevol gebruikers.