Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 26-06-2019 16:28:03
Computers & Telefonie

Veranderen van internet provider

U had de afspraak beter niet kunnen annuleren want de storingen hebben een oorzaak die omdat de boel weer werkt niet opgelost kan worden. overstappen naar een andere provider vereist wel enig onderzoek vooral als u dan afhankelijk bent van een dsl (telefoonlijn) verbinding. de afstand van uw woning tot aan het verdeelstation bepaald de snelheid en die is online te checken bijvoorbeeld middels deze link. https://www.providercheck.nl/internet-vergelijken?gclid=eaiaiqobchmiyvlsp6eh4wiv0uj3ch0xdw9qeaayaiaaegl5jvd_bwe" target="_blank">https://www.providercheck.nl/internet-vergelijken?gclid=eaiaiqobchmiyvlsp6eh4wiv0uj3ch0xdw9qeaayaiaaegl5jvd_bwe. als de snelheid maximaal 50 mb is dan wordt een totaalpakket al problematisch omdat de snelheid gedeeld wordt met alle apparaten die aan het internet hangen. al zou de snelheid afdoende zijn dan krijgt u een nieuw installatiepakket die ook weer aangesloten moet worden en maar geschikt is voor één tv toestel en als u nog een analoge radio heeft dan wordt die ook onbruikbaar. daar komt nog bij dat als u een ziggo mailadres in gebruik heeft die ook vervalt dus zal u ruim voor die tijd een ander e-mail adres aan moeten maken en iedereen uit het adresboek en relaties die op de hoogte van uw e-mail adres zijn op de hoogte moeten stellen. de storing die u nu heeft is niet permanent en zou het een los contact in de verdeelkast kunnen zijn die door een monteur van de bam die toegang tot die verdeelkast heeft op te lossen is.