Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 27-06-2019 18:44:14
Vakantie & Reizen

Supersavers: ten einde raad. tickets betaald maar geen tickets

Hallo spitsmuis , 

de voorwaarden

art 10 .1

claims met betrekking tot de uitvoering van reisdiensten 



een probleem, opmerking of klacht met betrekking tot de werkelijke uitvoering van de reisdiensten moet rechtstreeks worden gericht aan de desbetreffende dienstverlener (reisbureau, vliegmaatschappij, verzekeraar, autoverhuurbedrijf, hotel) met wie u een contract heeft voor de desbetreffende reisdienst. zie ook paragraaf 11 voor uw rechten op grond van eu-regelgeving.

art 10.2 

klachten met betrekking onze eigen diensten 


 
klachten met betrekking tot onze eigen diensten worden uitsluitend schriftelijk verwerkt en moeten binnen twee maanden na de einddatum van uw reis worden ingediend via https://www.supersaver.nl/files/pdf/complaint-supersaver-eng.pdf" target="_blank">het klachtenformulier dat u hier vindt.

het klachtenformulier moet per gewone post of e-mail worden verzonden naar het volgende adres: 
postadres: etraveli ab
fao: customer relations 
box 1340 
se-751 43 uppsala, sweden

e-mailadres: customer.relations@support.etraveli.com 

de voorwaarden , 
https://www.supersaver.nl/voorwaarden#complaints" target="_blank">https://www.supersaver.nl/voorwaarden#complaints
neem eens contact op met ecc , 
https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op" target="_blank">https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op