Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 09-07-2019 18:32:16
Auto & Vervoer

Bovag garantie??

zij zeggen! maar wat zij zeggen is ook m.i. helaas voor u correct. maar om te beginnen, is uw auto wel een nieuwe auto? lijkt mij eerder een occasion omdat u op een nieuwe auto niet alleen consumentenbescherming geniet volgens wetgeving en ook fabrieksgarantie. u heeft het nu over bovag garantie en dan is het helaas een absuluut gegeven dat u na de eerste melding niet meteen contact heeft opgenomen met de garage. dat u moest bijvullen was al een signaal dat er iets niet in orde was met de auto/koeling. u kunt bezwaar maken bij bovag maar ik vrees voor u dat u dan toch 'bakzijl haalt' omdat zij terecht wijzen op de geldende voorwaarden en u dus niet zo snel als mogelijk naar de garage bent gegaan, herhaald, na de eerste melding. als de reparatie € 4.000 kost was er wel meer aan de hand lijkt mij.