Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 16-07-2019 16:39:40
Garantie & Verzekeringen

2ehands ebike blijkt kapot, gekocht bij winkel

Wat ik ten eerste betwijfel of deze de fietsen aan een hotel verhuurd. gebruikelijk is dat een hotel zelf fietsen, via de fabrikant/importeur, aanschaft welke na verloop van tijd, in overleg met de fabrikant/importeur, in de verkoop gaan en worden vervangen door nieuwe type's van dezelfde fabrikant. de oude fietsen worden dan door handelaren, zeer voordelig, opgekocht die ze op hun beurt weer doorverkopen. dit verklaard ook waarom de verkoper geen reparaties verricht en geen specialist is in e-bikes al doet die het zo voorkomen.
door het water in de moter kan ook de accu en electronica beschadigd zijn dus zou de fiets waardeloos zijn. en water in de motor kan weer onstaan zijn door de slag in het wiel (uitgaande dat het een voorwielmotor is) waardoor de moter is ontzet en de afdichting beschadigd. jammer dat u dat niet bij de proefrit heeft opgemerkt. of de accu ook werkelijk naar de fabrikant is teruggestuurd heb ik zo mijn vraagtekens over, in dat geval had u al lang bericht gehad moeten hebben dat er niets mee gedaan wordt omdat zij exact weten hoe oud de fiets is door de overeenkomst met het hotel. (fabrieksgarantie accu is gem. slechts 2 jaar). ben dus ook bang dat u een miskoop heeft gedaan en aan het lijntje wordt gehouden. zou van de "echte fietsenmaker" vragen of deze zijn bevindingen op papier zet en daarmee het advies voor het juridisch loket opvolgen.