Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Donuts
Donuts - 18-08-2019 18:51:17
Computers & Telefonie

Ziggo betalen voor vervangen horizon door nextbox

U hoeft de next niet te nemen. u kunt ook vragen of ze een monteur sturen om de problemen met de horizon te verhelpen. 

als het niet aan de bekabeling binnenshuis ligt, maar daadwerkelijk aan de horizon box, dan vind ook ik het erg klantonvriendelijk dat de door u genoemde 3 punten worden gehanteerd. tenslotte hoeft u ook niets te betalen als een verouderd modem de geest geeft en ziggo deze vervangt door een nieuwer modem.