Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

GerritSprinter
GerritSprinter - 03-09-2019 09:40:27
Elektronica & TV

Philips klantenservice bij teleurstellende 8109 ambilight tv

En philips komt door! deze zomer werd ik gebeld door richard (service manager philips tv) over de klacht ..... ze betreuren het gehele proces en hebben een aanbod gedaan om de oude op te komen halen en een 55oled803 met bijbetaling hiervoor te plaatsen. 
en wat een verschil, ambilight zoals ambilight hoort te zijn. geeft toch extra het gevoel dat de 55pfs8109 niet helemaal presteerde zoals bij behoorde te doen. 
maar ik ben blij met de hernieuwde aura om mijn scherm!