Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 07-09-2019 10:08:09
Computers & Telefonie

Internetbedrijf veranderd misinformatie na klacht van verkeerde levering

U had de computer zelfs zonder opgave van reden terug kunnen zenden na uw ontdekking en dat heeft u kennelijk niet gedaan.
dan wordt het lastig om alsnog uw recht te krijgen. het enige dat u kunt doen, is hiervoor ook al gemeldinin ietwat kortere bewoordingen (@neodutchio)   coolblue aanschrijven, aangetekend verzenden met bericht van ontvangstbevestiging dat coolblue in gebreke is gebleven om te voldoen aan de koopovereenkomst (zie http://www.wetboek-online.nl/wet/bw6/74.html" target="_blank">http://www.wetboek-online.nl/wet/bw6/74.html ) en als nog levering van het bestelde te vorderen.
daarbij kan evenwel, als men blijft weigeren, de bewijslast een lastige zijn en het ook lastig zal zijn om ook het bedrag vast te stellen van de schade die u door dit verschil heeft gelopen. maar mogelijk is een brief als genoemd al voldoende. daarbij is het ook van belang dat u kunt bewijzen dat u de versie met de 512gb ssd heeft besteld en dat is hoe dan ook ook nog na te gaan of het type computer (tablet of laptop) dat u bij de bestelling aangaf inderdaad een geheugen van die omvang bevatte. de typeaanduiding voor een apparaat met 512gb of 256gb zal m.i. verschillend zijn.