Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 11-09-2019 10:12:29
Winkels & Webshops

Pakket niet ontvangen, geen reactie van the store woerden en geblokkeerd op fb

Heeft u nu wel of niet betaald via afterpay? als u niet heeft betaald, dan 'doen of u neus bloedt' aangezien men toch stelt niets meer voor u te kunnen doen.

heeft u wel betaald, dan naast het doen van een melding bij consuwijzer aangifte doen bij de politie (mogelijk gebeurt er dan helaas ook niets mee maar zo er meer aangiften zijn of komen kan dat veranderen).

een andere mogelijkheid maar die kan kostbaar zijn is het instellen van een civile procedure op basis van het in gebreken blijven in naleving van de overeenkomst, zie: http://www.wetboek-online.nl/wet/bw6/74.html" target="_blank">http://www.wetboek-online.nl/wet/bw6/74.html en een op zich goedkope manier kan het inschakelen van een incassobureau zijn dat op basis van 'no cure no pay' werkt. uiteraard is dan van belang wat de waarde van de inhoud van het pakket is).

nog beter: begin met het zenden van een vordering tot naleving door u zelf, aangetekend met bericht van ontvangst. dat kost dan op dat moment alleen nog de verzendkosten van die brief en die kunt u ook vorderen.