Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 13-09-2019 16:04:10
Elektronica & TV

Wat kan ik nog doen?

eén  vraag is de tv gebracht of zelf mee genomen?


bij bezorging heeft u grote kans dat u een nieuwe tv krijgt maar als deze zelf mee genomen is dan schuiven ze het af op verkeerd vervoeren.


een platte tv moet namelijk rechtop worden vervoerd en als dat niet gebeurt is de kans zeer groot dat de scherm doorbuigd met als gevolg dat de beeld schern breekt.


overigens is de media markt extreem traag met terug reageren.


zo had me broer een week geleden een xbox one x besteld en die is pas na een week en enkele telefoontjes waar in verteld werdt dat deze in het verzend magazijn was nu bezorgt maar er mist nog steeds een game die hij er bij zou krijgen.


ook de vraag of hij een t&t code kon krijgen konden ze geen antwoord op geven.


gelukkig was ik thuis anders had hij hem pas morgen gekregen.