Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Tele2: nokia 7 plus telefoon defect binnen garantie.

Naast de al gegeven reactie:u heeft helemaal niets met drmobile te maken. volgens de consumentenbeschermingswetgeving is de verkoper  dus tele2 degene die verantwoordelijk  en daarbij ook nog dient te bewijzen dat de oorzaak niet aan u te verwijten is. ik geef u zo een aantal verwijzingen naar de hiervoor geldende wetgeving en consuwijzer met mijn advies uw klacht ook daar te melden.

tele2 mag u daarbij helemaal niet aan het lijntje houden maar het is best mogelijk dat men dat bij hun call center niet eens beseft.
als uw toestel niet te repareren is dient u conform de wetgeving een gelijkwaardig nieuw toestel te ontvangen.

het lijkt mij zinvol om tele2 schriftelijk te wijzen op de geldende wetgeving. laat s.v.p. weten hoe dit verder afloopt om eventueel nog meer advies te geven.
de verwijzingen: http://www.consuwijzer.nl" target="_blank">www.consuwijzer.nl

http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/17.html" target="_blank">www.wetboek-online.nl/wet/bw7/17.html


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/18.html" target="_blank">www.wetboek-online.nl/wet/bw7/18.html  en zo u nog meer wilt weten: 


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/20.html


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/21.html


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/22.html


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/23.html


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/24.html


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/25.html