Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 17-09-2019 23:25:39
Garantie & Verzekeringen

Tele2: nokia 7 plus telefoon defect binnen garantie.

https://www.tele2.nl/klantenservice/klachten/" target="_blank">klagen en dan naar de geschillencommissie als ze de klacht niet correct oplossen.


klachtenprocedure en geschillencommissie/kifid

meld je klacht altijd zo snel mogelijk bij ons. wacht je hier te lang mee? dan zou je je rechten kunnen verliezen. wij reageren binnen 30 dagen op jouw klacht. komen wij er samen niet uit? dan kun je je klacht voorleggen aan de https://www.degeschillencommissie.nl/" target="_blank" data-di-id="di-id-365b2933-e3081a38">geschillencommissie telecommunicatiediensten.


gaat jouw klacht over een gesloten kredietovereenkomst? dan kun je je klacht daarover melden bij het http://www.kifid.nl/" target="_blank" data-di-id="di-id-68b33ff1-d4663bc7">klachten instituut financiële dienstverlening (kifid).


bekijk artikel 23 van onze algemene voorwaarden voor https://www.tele2.nl/voorwaarden/" target="_blank" data-di-id="di-id-6e6ae772-55f540e1">multimedia diensten en bij mobiele telefonie naar artikel 4.13 en 5.9 van de algemene voorwaarden voor https://www.tele2.nl/voorwaarden/" target="_blank" data-di-id="di-id-6e6ae772-55f540e1">mobiele diensten. hier lees je meer over onze klachtenprocedure.