Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

va
van Veen - 12-10-2019 12:40:29
Winkels & Webshops

Te weinig aangeslagen door cassiere, winkel belt me op

De meeste antwoorden die gegeven worden komen nogal verwijtend over. mevrouw vraagt niet of ze het geld terug moet betalen. de vraag is duidelijk of de winkel het recht heeft om haar te bellen en zij vermoedt (terecht) dat het is om haar bij te laten betalen.  of zij dit wel of niet gaat/moet doen daar gaat het niet om.
ik vind het uberhaupt apart dat een winkel een telefoonnummer zou hebben. die geef je toch ook niet aan 'jan en alleman'.  veel mensen zijn bereid om alle persoonlijke gegevens achter te laten voor een pasje voor de 'persoonlijke aanbiedingen', reclame en andere doeleinden.  naam, leeftijd, telefoonnummer en adresgegevens worden zo makkelijk 'ter goeder trouw' gegeven. als ze, in dit geval, dus haar nummer daar achterlaat is het niet vreemd dat ze haar gaan bellen of zij moet hebben gezegd dat ze haar nummer wel wil geven maar dat ze haar niet mogen bellen.
het antwoord lijkt me dus simpel.