Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

boneka
boneka - 19-10-2019 14:26:30
Geldzaken & Recht

Bol.com blokkeert cadeaubonnen!!

Bedankt voor al jullie antwoorden. helaas zie ik dat ik klaarblijkelijk niet duidelijk genoeg ben geweest in mijn uitleg. ik doe een nieuwe poging ;) 

soms krijg je als compensatie van bol.com een cadeaubon. je chat met bol.com en wanneer ze het met jouw klacht eens zijn kan je een cadeaubon krijgen. bijvoorbeeld als de aanbieding is verlopen, maar het pakketje van post.nl niet is aangekomen. ook is het mij wel eens voorgekomen dat het mandje niet goed werd verwerkt en ja hoor ineens is de aanbieding omhoog gegaan. zo zijn er tal van redenen waarom je soms wel soms niet in aanmerking komt voor een tegoedbon, cadeaubon hoe je het ook wil noemen. als je zo'n bon krijgt is ie altijd 2 jaar geldig en staat netjes op mijn account vermeld. 

maar nu zou ik volgens bol.com geen recht meer hebben op mijn laatste twee cadeaubonnen omdat ik ze direcht had moeten verzilveren of zo zei hij ze nooit hadden uitgekeerd mogen worden door bol.com. afijn geldigheidsduur ten spijt, bol.com heeft ze gewoon geblokkeerd.

volgens mij mag niet dit zomaar. dan hadden ze mij bijvoorbeeld een bon moeten geven van 24 uur of zo. maar niet op deze wijze.