Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nielsgutter - 31-10-2019 13:44:54
Huishouden & Energie

Overgang van qurrent naar greenchoice kost mij ongeveer € 100,=.

Ik realiseer me dit ook net. ik heb zonnepanelen sinds begin mei en mijn laatste jaarnota is van eind februari. ik heb dus vooral de opgewekt en weinig verbruikt. op basis van mijn jaarverbruik van vorig jaar loop ik ook naar schatting €100 mis.
de klantenservice van qurrent is onbereikbaar (eerst het keuzemenu, daarna "the number you've dialed cannot be reached") en greenchoice zegt, dat ik toch echt bij qurrent moet zijn. ik zal het nog een paar keer proberen en anders inderdaad de geschillencommissie.