Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
Rogier123 - 08-11-2019 14:20:04
Winkels & Webshops

Grandado weigert een trimmer terug te nemen omdat ik hem heb uitgeprobeerd

het grootste probleem met grandado is dat hun in vergelijking met andere dropshippers uit china, hun levertijd niet goed aangeven op de website. ook op alle 250.000 advertenties die ze op marktplaats hebben wordt nergens gesproken over levertijd. dit is ronduit schandalig en zou verboden moeten zijn! ze weten heel goed als ze wel de levertijden vermelden dat er veel minder orders per dag binnen komen. ze hebben ook andere websites die bijna precies hetzelfde zijn, alleen wordt hier wel iets duidelijker aangegeven wat de levertijden precies zijn.

het bedrijf plaatst producten op hun site, consumenten kopen deze, en grandado plaatst vervolgens jou bestelling op o.a. aliexpress. letterlijk alles wat er verkocht wordt is minimaal 3x zo goedkoop op aliexpress. dus ook spullen van 100 euro! sommige dingen gaan zelfs 12x over de kop! dat is helemaal niet erg, maar je moet wel duidelijk en eerlijk tegen je klant zijn over de levertijden!

retourneren wordt idd lastig, voor zover ik weet gebeurt dit ook nooit. als een klant niet tevreden is normaal gesproken op aliexpress dan kun je of je geld terugkrijgen of een gedeelte als je dat met de verkoper overlegt. spullen naar china verzenden is enorm duur zeker met t&t en dat gebeurt dus bijna nooit. grandado beloofd van alles maar komt niks na, het is een zeer onprofessioneel bedrijf en ik noem het dan ook gewoon criminelen. ze kunnen doen wat ze willen en niemand stopt ze. ook verschillende klachten naar marktplaats gestuurd en uitgelegd dat ze levertijden niet vermelden in advertenties en op hun website. je zou voor de gein is kunnen vergelijken op 2 websites die van hun zijn, myxlshop.nl en grandado.nl. een zogenaamde bestelling plaatsten en een nep adres invullen, je zult zien dat myxlshop.nl wel de levertijd tijden bestellen aangeeft, en grandado doet dit expres niet. ook kun je op de homepagina nergens iets vinden over levertijden of iets dergelijks. misschien moeten we gewoon aangifte doen bij de politie als er genoeg aangiftes zijn zullen ze toch wel een keer actie gaan ondernemen? ik heb echt een hekel aan dit 'bedrijf'









edit: ongeopende enveloppen en/of dozen zou je wel retour moeten kunnen sturen, dit is namelijk gratis. of het pakket nooit in ontvangst nemen. de vraag is dan maar of je je geld terugkrijgt, grandado reageert op vele emails niet heb ik gehoort. bestel zelf voortaan bij aliexpress raad ik aan aan de gedupeerde. waarom verkoop je je trimmer niet gewoon op marktplaats? ga gewoon net iets onder de prijs van grandado