Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 14-11-2019 09:52:31
Vakantie & Reizen

Arriva boeten verkeerde trein

Ik begrijp uw vraag niet helemaal, zie ook een eerdere reactie. met een dagkaart kunt u onbeperkt met iedere vervoeersmaatschappij door het gehele land reizen. ns dagkaart bij actie van de dag: € 19,50 - treinreiziger  ik denk echter dat u dat niet bedoelt omdat u dan wel eerst vanaf 9:00 uur zou kunnen hebben reizen. ik ga er dus vanuit dat u een vervoersbiljet/trajectkaart eindhoven - assen had en dan kunt/mag u inderdaad niet met een andere vervoerder reizen tenzij die reis onderdeel is van het traject als gevoemd (bijv. eindhoven - delfzijl).

ik vrees dus dan u wel is weaar via de al aangegeven weg om 'geld terug'kunt vragen maar ik geef u weing kans op succes.

uw foute overstap in zwolle kan ik ook niet goed plaatsen omdat treinen vanuit eindhoven via arnhem aankomen op een perron vlak bij het perron waar de treinen naar assen vertrekken. daarbij zijn de ns treinen ook geel en die van arriva rood en ook veel kleiner/korter.