Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Je
Jeffrey0548 - 21-11-2019 06:15:53
Elektronica & TV

Wie heeft er ook slechte ervaringen met wifi-camera.nl?

Goedemorgen,

tot mijn spijt lees ik hier verschillende klachten over wifi-camera.nl.
door problemen met de leverancier is het een tijdje zo geweest dat pakketjes werden tegengehouden bij de douane en er importkosten moet worden betaald.
dit is uiteraard niet leuk en deze kosten zijn dan ook zeker niet voor de klant.

dit probleem is uiteindelijk opgelost en nieuwe klanten hebben geen last meer van dit probleem.
mocht het zo zijn dat je importkosten hebt betaald, neem dan contact met ons op via info@wifi-camera.nl en vermeld hierin je ordernummer en het bedrag wat je hebt betaald aan de douane. dan vergoeden wij dit direct voor je.
op het moment dat je een brief of e-mail hebt gehad van de douane kun je deze naar ons doorsturen en dan leveren wij de juiste gegevens aan. dit hoef je dan ook niet zelf te doen. onze excuses voor de klanten die hier last van hebben gehad, wij balen hier ook ontzettend van en zijn druk bezig om dit te vergoeden. de leverancier heeft zich niet een bepaalde afspraken gehouden. met vriendelijke groet, team wifi-camera.nl