Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ingwebcare
ingwebcare - 03-12-2019 15:17:31
Geldzaken & Recht

Ing bankkosten

beste woskam, 


 


ing investeert continu in het verbeteren en vernieuwen van betaalproducten- en diensten om het regelen van bankzaken voor klanten nog makkelijker te maken. de afgelopen 2 jaar heeft ing onder andere de iban-naam check en instant payments ingevoerd en de mobiel bankieren app verder verbeterd.


 


daarnaast investeert ing in het digitaal vaardiger maken van haar klanten, omdat dit het regelen van bankzaken makkelijker, sneller en overzichtelijker maakt. klanten worden digitaal vooruit geholpen met onder andere workshops digitaal bankieren en persoonlijke begeleiding door digi-coaches op de ing-kantoren. klanten die gebruik willen blijven maken van traditionele betaalmiddelen zoals overschrijvingskaarten, papieren acceptgiro’s en de saldolijn kunnen dit vanzelfsprekend blijven doen. 



wat betreft je betaalpakket zou je hier kunnen vergelijken of je mogelijk goedkoper uit bent als je die omzet naar een oranjepakket: https://www.ing.nl/particulier/betalen/bankrekeningen/pakketvergelijking/index.html" target="_blank">https://www.ing.nl/particulier/betalen/bankrekeningen/pakketvergelijking/index.html


 


met vriendelijke groeten,


 


vincent
ing webcare