Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 14-01-2020 22:50:30
Geldzaken & Recht

Internet site ikzoekhuishoudelijkehulp.nl

Hallo rosi , 

ik vind dit zeer misleidend en voelt als misbruik temeer de site n.l. anders beweert. 

de site beweert niks anders en is ook niet misleidend , het staat er duidelijk , dus betalen .

het eenmalige bemiddelingsbedrag

om voor u een goede huishoudelijk hulp te kunnen vinden, gaan wij op zoek naar hulpen die aansluiten bij uw wensen en eisen. zodra wij een match voor u hebben gevonden, ontvangt u de gegevens van de huishoudelijke hulp. wij sturen u daarbij ook een factuur met daarop het bemiddelingsbedrag. dit bedrag brengen wij in rekening voor het verrichte werk ten aanzien van de koppeling tussen u en een passende huishoudelijke hulp. de hoogte van het bemiddelingsbedrag is afhankelijk van het aantal uren dat de huishoudelijke hulp bij u gaat werken per week of maand. 


garantie bij uw aanvraag

het totaalbedrag betaalt u alleen indien wij daadwerkelijk gegevens van een hulp leveren. de kosten voor de bemiddeling kunt u naar ons overmaken. als wij geen hulp beschikbaar hebben, bent u ons niets verschuldigd.


 


bent u niet tevreden over uw huishoudelijke hulp? dat is geen probleem! wanneer de door ons aangedragen huishoudelijke hulp toch geen goede match blijkt te zijn, zoeken wij verder tot we een nieuwe match hebben gevonden. deze garantie geven wij een jaar. 

veelgestelde vragen : 


wat als de huishoudelijke hulp niet aan mijn wensen voldoet?

 



op het moment dat wij een potentiële hulp voor u hebben gevonden, betaalt u het bemiddelingsbedrag en maakt u kennis met de hulp. als de hulp niet aan uw wensen voldoet of als u gewoon geen klik met de huishoudelijke hulp hebt dan kunt u dit bij ons aangeven. wij gaan dan gratis voor u op zoek naar een nieuwe kandidaat. voldoet ook deze niet aan uw wensen, dan blijven wij kosteloos zoeken naar een geschikte kandidaat voor u. u heeft één jaar garantie en gedurende deze periode hoeft u het bemiddelingsbedrag niet nogmaals te betalen. 

https://www.ikzoekhuishoudelijkehulp.nl/faq#alg3" target="_blank">https://www.ikzoekhuishoudelijkehulp.nl/faq#alg3 

lees ook de voorwaarden , 

https://www.ikzoekhuishoudelijkehulp.nl/voorwaarden" target="_blank">https://www.ikzoekhuishoudelijkehulp.nl/voorwaarden