Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Klarna
Hallo mcvogel ,
dit lijkt een verdienmodel, mensen zien de mails niet
hoezo is dit een verdienmodel ? u weet toch dat u moet betalen
lees hier het gegeven antwoord van klarna , klik op de rode regels .
https://www.klacht.nl/aanmaningskosten-48/" target="_blank">https://www.klacht.nl/aanmaningskosten-48/
https://www.klarna.com/nl/klantenservice/wat-gebeurt-er-als-ik-niet-op-tijd-betaal/" target="_blank">https://www.klarna.com/nl/klantenservice/wat-gebeurt-er-als-ik-niet-op-tijd-betaal/
de voorwaarden :
kosten en (te) late betaling
wij rekenen €0 voor het gebruik van betaal later.
als je nog niet aan klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. bij de tweede herinnering zal klarna € 13,50 aanmaningskosten in rekening brengen. bij aankopen onder € 20,- wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht. blijft betaling uit dan kunnen deze kosten voor bedragen tot € 2.500,- oplopen tot 15% van het factuurbedrag, met een minimum van € 40,-