Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 09-02-2020 10:30:08
Geldzaken & Recht

Klarna

@mcvogel: een werkelijk gebeurde praktijksituatie. ik heb in het verleden meegemaakt dat berichten die ik vanuit een van mijn e-mail adressen verzond soms bij anderen soms als spam bleken te zijn aangemerkt en wel zeer bijzonder was dat dit ook het geval bleek bij berichten die ik aan mijn zakelijke e-mail adres (bij een onderwijsinstelling) zond of doorzond. het is dus altijd zaak - en eigen verantwoordelijkheid - om uw spambox in beginsel dagelijks na te zien en als er echt onduidelijkheden lijken dan de provider benaderen. zie ook mijn laatste zin. 
ergo: niet over het hoofd zien! ga na of u niet zelf een bepaalde term als 'spam te detecteren' heeft opgegeven, als dat zo is kan uw provider dat ook corrigeren resp. u adviseren.