Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bu
bubbleblower - 09-02-2020 20:20:44
Huishouden & Energie

Verandervanenergie.nl/kassa-vara/ aanbiedingsprijs klopt niet deel 2

@panter22

en als je de meterstanden niet kunt doorgeven? lees die link maar eens;
https://bubbleblowerweb.wordpress.com/2019/05/10/vandebron-oplichters-oordeel-zelf/?iframe=true&theme_preview=true&frame-nonce=f20ce9ec93&calypso_token=dbe98c1a-d7ee-44bd-b939-bec73cd8913e

nou ga jij reageren dat jij zoiets nog nooit hebt meegemaakt en dat klopt, het is afhankelijk van algoritmes.
het is niet die leverancier die bepaalt wat er gebeurt, maar een neuraal netwerk systeem.
dat maakt dat hoe vaker je opgelicht bent, zoals zo velen in 2001, hoe groter de kans dat het opnieuw gebeurt.

in 2001/2002 heeft nuon duizenden nepfacturen gestuurd, waar nog kamervragen over zijn gesteld:
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/ah-tk-20012002-1047.html
helaas was ik één van de 27.000 slachtoffers destijds.

sindsdien ben ik door elke energieleverancier en nuon's voormalige dochters (als multikabel/ziggo) belazerd en dat lukt mede omdat toch niemand je gelooft en je alle schijn tegen hebt. als het jou iedere keer overkomt en mij nooit zal iedereen de conclusie trekken dat het aan jou ligt.


ondertussen brengt essent (als enige) te hoge kosten in rekening en mijn persoonlijke ervaring leert dat je die niet terug krijgt.
maar dat kunnen ze rustig flikken, want hier neemt een heel legertje het voor hen op door mij op duizend irrelevante of verzonnen punten aan te vallen.