Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 10-02-2020 17:38:49
Winkels & Webshops

Hans anders toch niet zo’n fijne winkel

Een van de kenmerken van een fysieke winkel is, is dat ze een voordeur hebben waar klanten in en uit lopen. een klant die persoonlijk geholpen wordt in de winkel wordt niet genegeerd omdat de telefoon gaat. hoe zou u het immers vinden als de verkoper ineens weg zou lopen?
wat winkels dan weer niet hebben is een dame achter de balie die enkel de telefoon opneemt. dat er dus niet opgenomen wordt wil dus zeggen dat ze met klanten aan het werk zijn.

fysieke winkels loop je zo binnen, internetwinkels kan je bellen en/of mailen.