Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 14-02-2020 08:33:19
Winkels & Webshops

Outfittery lost problemen niet op

Je voelt je misbruikt?
je hebt gewoon maar wat gedaan, met het gevolg dat de box niet bij outfittery is aangekomen. dat is jouw verantwoordelijkheid. 
je hebt de box naar postnl gebracht ipv hem door ups te laten ophalen. dus een andere verzendmethode gekozen.
dan moet jij er voor zorgen dat outfittery de box onbeschadigd terugkrijgt. zo niet, dan kun jij betalen. nu al €1000 en als je zo door blijft gaan, komen er nog meer kosten bij.
je schrijft dat je geen track en trace code hebt gekregen. als je een pakje inlevert bij postnl, dan krijg je een briefje. dat is je track en trace code. heb je geen verzendkosten  betaald?
ben je al naar de winkel geweest om te vragen of het pakje daat misschien nog ligt?
zo niet, outfittery heeft een retourlabel in het pakje gestopt. dat nummer zullen ze vast nog wel in hun administratie hebben. misschien biedt dat een mogelijkheid om het pakje bij postnl of misschien wel ups te achterhalen.
je moet dus zelf aan de bak.