Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 14-02-2020 09:34:17
Winkels & Webshops

Outfittery lost problemen niet op

Hoe spijtig dit ook voor u is: u bent verantwoordelijk voor de retourzending. ik meen uit uw melding op te maken dat u geen enkel bewijs van verzenden via postnl heeft naast het gegeven dat u het pakket kennelijk niet aangetekend heeft verzonden met iook een verzekering.

een track and trace code krijg je niet automatisch bij ieder verzending. postnl heeft daar een speciale app voor en bovendien zou er dan sprake moeten zijn van het vermeld zijn van een rma code (als ik goed ben geïnformeerd). quickfittery steld de zensing niet te hebben ontvangen en u kunt voorzover ik begrijp het verzenden niet bewijzen. dikke pech!