Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 14-02-2020 13:28:22
Vakantie & Reizen

Moet opodo hierin zijn verantwoordelijkheid nemen?

Je hebt een vergissing gemaakt. een reis geboekt met een te krappe transfer.
waarom moet dat de schuld zijn van opodo. je bent een wereldreiziger, dan weet je dat het uren duurt voordat je voorbij de douane bent en je koffer hebt opgehaald en weet hebt ingecheckt. zelfs als de transfer geen zelfservice zou zijn, dan was het nog de vraag of je het volgende vliegtuig zou halen,
je moet geld uitgeven om het mogelijk weer in orde te maken.
je vindt bellen te duur, maar je zult toch wat moeten als je niet wilt dat je reis eindigt op jfk