Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sy
syl67 - 10-03-2020 18:54:55
Geldzaken & Recht

Identificatieplicht bij banken

Zelfde mail ontvangen en was erg argwanend omdat er een link naar de beveiligde omgeving in stond, mail doorgestuurd naar valseemail@aegon.nl.
diezelfde middag ben ik terug gebeld door aegon door iemand die nu ook niet precies kon uitleggen wat er aan de hand was, maar dat de identificatie wel verplicht is. het is de bedoeling dat ik via een app van aegon die ik moet downloaden een rijbewijs of paspoort moet inscannen en dan zou het goed zijn, dit kan niet op een andere manier, doe ik dit niet wordt de rekening 7 april beeindigd! 

het betreft hier een rekening van mijn moeder van 86! zelf ben ik zo argwanend dat ik geen bankzaken op mijn mobiel doe omdat deze niet beveiligd is en dan zou ik nu alles aan aegon geven? dan wachten we wel tot rekening beeindigd wordt!