Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 26-03-2020 12:12:06
Geldzaken & Recht

Restitutie concertkaarten n.a.v. corona

Hallo marcel engels , 

is deze handelwijze van ticketmaster wel correct?

het staat op hun site , ticketmaster kan geen ijzer met handen breken . 

wat als mijn evenement wordt geannuleerd of verplaatst vanwege het coronavirus (covid-19)?

de overheid heeft besloten dat alle events t/m 1 juni niet kunnen plaatsvinden om de verspreiding van het coronavrius tegen te gaan. als het evenement door de organisatie definitief is geannuleerd, nemen we per mail contact met je op.
we nemen ook contact met je op als je evenement is verplaatst. tickets blijven dan geldig voor de nieuwe datum. het kan zijn dat je verhinderd bent. vanwege de drukte door de vele verplaatsingen van events is het nu nog niet mogelijk om een restitutie aan te vragen.
wij vragen je begrip voor deze uitzonderlijke situatie. zodra er meer nieuws is, delen wij dit op onze website en op onze faq’s

voor verdere informatie , klik op de rode regel .

https://help.ticketmaster.nl/hc/nl/articles/360006565817-wat-als-mijn-evenement-wordt-geannuleerd-of-verplaatst-vanwege-het-coronavirus-covid-19-" target="_blank">https://help.ticketmaster.nl/hc/nl/articles/360006565817-wat-als-mijn-evenement-wordt-geannuleerd-of-verplaatst-vanwege-het-coronavirus-covid-19-