Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ti
Timeijs - 27-03-2020 00:45:37
Computers & Telefonie

Reparatiepartner mediamarkt laat het afweten

bedankt voor alle reacties!


 


ik heb inmiddels nogmaals contact gehad met mediamarkt landelijk en we proberen het probleem nu via daar op te lossen in plaats van via de lokale franchise.

ik ben best bereid om het toestel nog een keertje op te sturen ter reparatie, maar daarvoor wil ik wel weten wat mediamarkt gaat doen mochten ze het toestel wéér praktisch onverichter zake terugsturen. wat de lokale franchise mij voorhield is dat dit oneindig zo door kon gaan blijven gaan zolang het reparatiecentrum maar aangaf 'geen defect te hebben geconstateerd'. daar kan ik natuurlijk niet zo veel mee.

ik wacht nu reactie af en bedank jullie voor de informatie over de dingen die ik kan doen mocht ook zo het probleem niet opgelost worden!