Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 30-03-2020 12:36:47
Winkels & Webshops

Grandado weigert een trimmer terug te nemen omdat ik hem heb uitgeprobeerd

Op grond van de 14 dagen retour regeling hoeft dit niet, het betreft een hygiene product.
echter, u zegt dat het ding niet werkt, dan heeft u recht op garantie want het apparaat werkt niet, is elektronisch, en u zit nog in
de eerste 6 maanden na aankoop, dus de bewijslast ligt bij de verkoper. u heeft recht op een gelijkwaardig vervangend product, danwel reparatie
van uw apparaat, danwel uw geld terug.
dit garantie recht heeft niets te maken met hygiene. u apparaat werkt gewoon niet.